HJELPSENTER
Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt i FAQ nedenfor, kan du sende en e-post til kundeservice@comforth.no eller ringe oss på 24 24 06 35.
Åpningstider:
Hverdager: 8 - 20
Helger: 10 - 16
Helligdager: 10 - 15
1. Bestilling
Hvis du kontakter oss før kl. 14.00 på bestillingsdagen, har vi som regel mulighet til å endre bestillingen. Vi kan imidlertid ikke garantere noe, da det avhenger av om pakken allerede er hentet av UPS.
Kontakt oss:
Hverdager: 08:00 - 20:00
Helger: 10:00 - 16:00
Helligdager: 10:00 - 15:00
24 24 06 35
kundeservice@comforth.no
Hvis endringen ikke er gjort før utsendelse, vil kundeservice hjelpe til med å tilbakekalle bestillingen fra UPS og sende en ny, endret bestilling i etterkant.
Så snart bestillingen din er sendt fra vårt lager, vil du motta en mail med en sporingslenke til enten UPS egen sporingsside, der du kan følge med på hvor bestillingen din befinner seg.
Hvis du har oppgitt riktig telefonnummer ved bestilling, vil du også motta en SMS når bestillingen er levert eller klar til henting.
Ja, det kan du. Så snart bestillingen din er sendt, vil du motta et sporingsnummer slik at du enkelt kan følge leveringsprosessen. Skulle du mot formodning ikke motta pakken, får du selvfølgelig full kompensasjon eller en ny forsendelse.
2. Betaling
Vi godtar følgende betalingsmåter:
- Visa
- Mastercard
- Google Pay
- Apple Pay
- Shop Pay
- Maestro
- UnionPay
Ja, det gjør vi. På våre nettsider har vi implementert 3-D Secure-teknologi for økt sikkerhet ved betaling med kredittkort. Dette inkluderer metoder som "Visa Secure" og "Mastercard Identity Check", som er kompatible med norske betalingskort. Dette sikrer at dine korttransaksjoner på nettet er beskyttet mot uautorisert tilgang.
Hjemmesiden vårt er også SSL-sertifisert, noe som betyr at de besøkendes data er beskyttet via en kryptert forbindelse. Dette sikrer konfidensialitet, autentisitet og integritet for de overførte dataene.
Ja, det kan du. Hvis du ønsker en faktura, kan du skrive til oss på hey@comforthscandinavia.no.
Husk å oppgi ordrenummer og eventuelt CVR-nummer hvis du er en bedrift.
MVA og eventuelle avgifter er inkludert i alle priser på nettstedet vårt.
I checkout vil du også se verdien for moms og eventuelle avgifter spesifisert før du betaler.
3. Levering
Leveringen er 100% gratis!
Vi tilbyr levering med Bring.
Du kan alltid spore pakken din på Bring. Du vil motta sporingsnummeret på e-post så snart bestillingen din er sendt.
Vi sender fra vårt lager i Danmark
Hvis du kjøper før kl. 14.00, sendes bestillingen din samme dag hvis det er en hverdag. Ellers sender vi den neste virkedag. Leveringstiden er vanligvis 2-5 dager.
4. Returer og reklamasjoner
I kraft av vår 100 dagers tilfredshetsgaranti har du mulighet til å returnere kjøpet innen 100 dager etter at du har mottatt varen, uavhengig av årsaken til at du ønsker å returnere den. Vær oppmerksom på at du selv må betale for returportoen. Les mer om vår tilfredshetsgaranti her.
Hvis en vare er skadet eller defekt, er det bare å skrive til oss på kundeservice@comforth.no erstatter vi den kostnadsfritt.
Vennligst legg ved dokumentasjon på skaden eller defekten, hvis mulig, for raskere service.
Hvis du ikke sender dokumentasjon på skaden/defekten, kan vi be deg om å returnere produktet før vi sender en erstatning.
Tilbakebetaling skjer via samme metode som du brukte for å fullføre bestillingen. Hvis du for eksempel har betalt med VISA-kort, vil pengene bli refundert via det samme VISA-kortet.
Hvis du har byttet bank siden kjøpet, kan vi likevel refundere via konto- og registreringsnummer.
- For returer refunderes beløpet så snart bestillingen er mottatt på vårt lager.
- Ved skader/defekter der du ikke ønsker et erstatningsprodukt, vil returen skje så snart vi har konkludert med at produktet faktisk er skadet/defekt.
Alle varer kan returneres i ubrukt stand, men vær oppmerksom på at vi skiller mellom tilfredshetsgaranti og returrett.
Alle produktene i vår Comforth Care serie dekkes ikke av tilfredshetsgarantien. De er imidlertid omfattet av 100 dagers returrett, noe som betyr at de fortsatt kan returneres innen 100 dager, men må returneres uåpnet i originalemballasjen.
Alle andre produkter kan prøves gratis i op til 100 dage, uden at det påvirker returretten.
5. Konto og login
Du kan opprette en konto her eller ved å klikke på det lille menneskeikonet øverst til høyre, der du både kan logge på og opprette en.
Hvis du fortsatt har tilgang til e-postadressen du opprettet kontoen med, kan du tilbakestille passordet. her.
6. Produktinformation og brug
Hvor finner jeg detaljert informasjon om produktene deres?
Dette finner du på de enkelte produktsidene. Alle produktsidene har en FAQ (ofte stilte spørsmål) nederst på siden der du kan finne svar på ulike spørsmål.
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du altid mere end velkommen til at kontakt oss på hey@comforthscandinavia.no.
Se alle produktene våre her.
De fleste av våre produkter er alltid på lager.
- Hvis et produkt er utsolgt, vises det enten som utsolgt eller som forhåndsbestilt.
- Hvis produktet er utsolgt, kan du registrere deg for å motta en e-post når produktet er på lager igjen.
- Hvis produktet er tilgjengelig for forhåndsbestilling, kan du fullføre kassen og motta produktet når det kommer på lager. Pengene trekkes først når varen sendes.
Hvis du trenger hjelp til å velge riktig produkt for deg, er du alltid velkommen til å kontakte oss på
kundeservice@comforth.no - vil en vennlig kundeservicemedarbeider veilede deg til det riktige valget for deg.
7. Kundeservice og kontakt:
Du kan kontakte vår kundeservice på følgende tre måter:
Telefon: 24 24 06 35
E-post: kundeservice@comforth.no
Chat: Nederst i høyre hjørne
Åpningstider:
Hverdager: 08:00 - 20:00
Helger: 10:00 - 16:00
Helligdager: 10:00 - 15:00
Vår kundeservice er fra:
Hverdager: 08:00 - 20:00
Helger: 10:00 - 16:00
Helligdager: 10:00 - 15:00
Det finnes flere måter å gi tilbakemelding på:
- Kontakt oss direkte via chat, e-post eller telefon.
- Skriv en anmeldelse av et bestemt produkt i delen "Anmeldelser" nederst på hver produktside.
- Skriv en anmeldelse på Trustpilot.
- Skriv en anmeldelse på Google.
8. Konfidensialitet og datasikkerhet:
Vi tar beskyttelsen av personopplysningene dine svært alvorlig. Som behandlingsansvarlig følger vi strenge retningslinjer og iverksetter egnede tekniske og organisatoriske tiltak for å sikre opplysningene dine mot uautorisert tilgang, tap, skade eller ulovlig bruk.
Vi gjennomgår også regelmessig IT-systemene våre og iverksetter nødvendige tekniske og organisatoriske tiltak for å sikre at opplysningene dine forblir beskyttet. Vi utfører løpende tester, vurderinger og evalueringer for å opprettholde nivået på databeskyttelsen i tråd med de nyeste truslene og utviklingen.
Vår tilnærming til personvern er en integrert del av vår organisasjonsstruktur, og vi følger strenge prosedyrer for å beskytte opplysningene dine. Vi er også opptatt av å overholde alle lovpålagte krav om å informere myndigheter og berørte parter i tilfelle datainnbrudd.
Vi er her for å svare på eventuelle spørsmål du måtte ha om våre tiltak og metoder for databeskyttelse. Din tillit og sikkerhet er vår høyeste prioritet.
Når du besøker nettstedet vårt, samles det inn informasjon om deg som brukes til å tilpasse og forbedre innholdet vårt og til å gi merverdi til annonsene som vises på nettstedet. Hvis du ikke ønsker at det samles inn informasjon om deg, bør du slette informasjonskapslene dine og avstå fra å bruke nettstedet videre. I vår personvernerklæring har vi utdypet hvilke opplysninger som samles inn, formålet med dem og hvilke tredjeparter som har tilgang til dem.
Våre retningslinjer for informasjonskapsler er en del av vår personvernerklæring, som du kan lese her.